Ongi etorri Gipuzkoako Foru Aldundiaren online Arreta zerbitzura. Jarraian, Gipuzkoako Foru Aldundiarekin harremanetan jartzeko kanal elektroniko ezberdinak aurkituko dituzu.
Online laguntza informatikoa Egoitza Elektronikoaren edo Aldundiaren aplikazioren baten erabilerarekin lotutako zalantzak eta arazo informatikoak argitzeko kanala: arazo teknikoak, nabigazioa, laguntza-programak, sarbide-baimenak, aplikazio informatikoak, etab.
Sartu online laguntza zerbitzuraBeste leiho bat zabalduko da.
Kontsulta idatziz egin behar da. Erantzuna txat berean jasotzen da, idatziz, epe laburrean. Beharrezkoa izanez gero, informatikako teknikariak zure ordenagailura konektatu ahal izango dira, zure pantailan funtzionamenduan dituzun aplikazioak ikusi ahal izango dituzte eta zurekin batera Interneten nabigatu ahal izango dute saio berean, denbora errealean, arazoa konpondu ahal izateko.
ORDUTEGIAInformazio orokorreko kontsultak Txat honen bidez, Gipuzkoako Foru Aldundiko departamentuen izapide eta zerbitzuekin lotutako informazio orokorrari buruzko kontsultak baino ez dira erantzungo. EZ da erantzungo izapide edo espediente zehatzen egoerarekin lotutako kontsultarik.
Sartu informazio zerbitzuraBeste leiho bat zabalduko da.
Kontsulta idatziz egin behar da. Erantzuna txat berean jasotzen da, idatziz, epe laburrean.
ORDUTEGIAKontsultak, kexak eta iradokizunak Herritarrek eskubidea bermatzeko, kontsulten, kexen eta iradokizunen sistema korporatiboa.
Sartu kontsultak, kexak eta iradokizunen zerbitzura
Eskaera telematikoa idatziz egin behar da, Kontsultak, kexak eta iradokizunak zerbitzuaren bidez. Erantzuna hautatutako bitartekoaren bidez jasoko da, ezarritako epeak betez.
Era berean, beste bide batzuk erabil ditzakezu eskabidea aurkezteko. Kontsultatu hemen.