Interes Taldeen Erregistroan alta edo baja ematea edo datuak aldatzea

INFORMAZIO OROKORRA


Helburua

Tramite honen helburua da Gipuzkoako Foru Aldundiaren eta haren foru sektore publikoaren Interes Taldeen Erregistroan alta ematea, baja ematea, erregistratuta dauden datuak eguneratzea edo urtero aurkeztu beharreko txostenak aurkeztea.


Nork tramitatzen du

  • GOBERNANTZA DEPARTAMENTUA
  • Administrazioaren Berrikuntzako Zuzendaritza Nagusia
  • Administrazioaren Berrikuntzako eta Eraldaketako Zerbitzua

Nori zuzenduta

Interes Taldeen Errolda arautzen duen 13/2022 Foru Dekretuan adierazitako pertsona fisikoak edo erakundeak (4.b artikulua)



HASIERA ETA ESKAERA


Aurkeztu beharreko agiriak

- Ordezkari bezala izendatutako pertsonaren ordezkaritza ahalmena justifikatzen duen agiria

- Erantzukizunpeko adierazpena (galdetegian txertatua)


Eskaera moduak

  • Internet

Internet bidezko eskaera

Tramitazioa hasi


Tramitazio elektronikorako beharrezko identifikazioa

  • Ziurtagiria eta B@KQ

TRAMITAZIOA


Eskaera moduak

  • Internet

EBAZPENA


Ebazteko gehienezko epea

30 egun


Administrazioaren isiltasuna

Onespenezkoa

Honen bidez jakinarazten da

  • Jakinarazpen elektronikoa


ARAUDIA


13/2022 Foru Dekretua, irailaren 13koa, Gipuzkoako Foru Aldundiko eta haren sektore publikoko Interes Taldeen Erregistroa sortu eta arautzen duena.

4/2019 Foru Araua, martxoaren 11koa, Gobernu Onari buruzkoa, foru gobernantza publikoaren esparruan.