Interes Taldeen Erregistroan alta edo baja ematea edo datuak aldatzea
INFORMAZIO OROKORRA
Helburua
Tramite honen helburua da Gipuzkoako Foru Aldundiaren eta haren foru sektore publikoaren Interes Taldeen Erregistroan alta ematea, baja ematea, erregistratuta dauden datuak eguneratzea edo urtero aurkeztu beharreko txostenak aurkeztea.
Nork tramitatzen du
- GOBERNANTZA DEPARTAMENTUA
- Gobernu Oneko eta Berrikuntza Politiko-sozialeko Zuzendaritza Nagusia
- Gobernu Oneko eta Herritarren Partaidetzarako Zerbitzua
Nori zuzenduta
Interes Taldeen Errolda arautzen duen 13/2022 Foru Dekretuan. Leiho berrian irekiko da. adierazitako pertsona fisikoak edo erakundeak (4.b artikulua)
HASIERA ETA ESKAERA
Aurkeztu beharreko agiriak
- Ordezkari bezala izendatutako pertsonaren ordezkaritza ahalmena justifikatzen duen agiria
- Erantzukizunpeko adierazpena (galdetegian txertatua)
Eskaera moduak
Internet bidezko eskaera
Tramitazioa hasi. Leiho berrian irekiko da.
Tramitazio elektronikorako beharrezko identifikazioa
TRAMITAZIOA
Eskaera moduak
EBAZPENA
Ebazteko gehienezko epea
30 egun
Administrazioaren isiltasuna
Onespenezkoa
Honen bidez jakinarazten da
-
Jakinarazpen elektronikoa
ARAUDIA
13/2022 Foru Dekretua, irailaren 13koa, Gipuzkoako Foru Aldundiko eta haren sektore publikoko Interes Taldeen Erregistroa sortu eta arautzen duena.. Leiho berrian irekiko da.
4/2019 Foru Araua, martxoaren 11koa, Gobernu Onari buruzkoa, foru gobernantza publikoaren esparruan.. Leiho berrian irekiko da.