Helburua
Gipuzkoako Aldizkari Ofizialean argitaratu beharreko dokumentuak argitaratzeko ahalmena edo baimena duten erakundeen erroldan alta, baliogabetze edo baja eskatzea.
Nork tramitatzen du
Eskaera moduak
Internet bidezko eskaera
Argitalpen sisteman erakundea altan ematea
Tramitazio elektronikorako beharrezko identifikazioa
Zuzeneko arretarako bulegoak
Errekalde auzunea, 20018 Donostia-San Sebastián
Eskaera moduak
Lehendakaritzako eta Foru Administrazioko Departamentuko 2009ko maiatzaren 19an onartutako Foru Aginduak, Gipuzkoako Aldizkari Ofizialean argitaratu beharreko dokumentuak bidaltzeko prozedura arautzen duena.
Oharrak
Argitaratzea sinatzeko baimena edo ahalmena duen pertsonak baimen edo ahalmen hori galtzen badu, bere erakundeak baja hori jakinarazi behar dio Sinaduraren Erregistroari. Baliogabetzea edo baja jakinarazi arte, pertsona horrek egindako guztiagatik sor daitezkeen erantzunkizun eta ondorioak beren erakundeei egotziko zaie.
Informazio osagarria
Sinaduren Erregistroaren egitekoa da argitaratzeko bidaltzen diren dokumentuen benetakotasuna egiaztatzea, hau da, ziurtatzea argitaratzeko aginduan ipinitako sinadura horretarako ahalmena duenarena edo baimendu den pertsonarena dela benetan.