Helburua
Gipuzkoako Foru Aldundiari eskatzea bere jabetzako edo kudeaketako ondare dokumentuak lagatzeko aldi baterako erakusketetarako edo museo espazioetarako (Tolosako Gipuzkoako Artxibo Orokorrean edo Oñatiko Gipuzkoako Probintziako Artxibo Historikokoan dauden dokumentuak).
Nork tramitatzen du
Nori zuzenduta
Lagatzen diren ondasunen kontserbazio eta erabilera egokia bermatzen duten erakunde publiko edo pribatuak.
Baldintzak
Artxiboek eskatuko dituzten baldintzak betetzea onartzea:
Aurkeztu beharreko formularioak eta ereduak
Aurkeztu beharreko agiriak
- Eskatutako dokumentuen inprimakia behar bezala beteta.
- Aldi baterako erakusketari buruzko informazio xehatua.
- Eskatutako obra edo obrak kokatuko diren aretoaren «condition report» delakoa.
- Aretoaren condition report-ik egon ezean, artxiboek eskatuko dituzten baldintzak betetzea onartzea.
- Kontratatuko den asegurua (iltzetik iltzerako).
- Garraioaren ezaugarriak.
Eskaera moduak
Internet bidezko eskaera
Pertsona juridikoak eta profesionalak:
Tramitazio elektronikorako beharrezko identifikazioa
Eskaera moduak
Ebazteko gehienezko epea
Aurreikusitako epea: 1 hilabete.
Legezko epea: 3 hilabete.
Administrazioaren isiltasuna
EzestekoaHonen bidez jakinarazten da
53. artikuluan Gipuzkoako Ondarearen uztailaren 9ko 8/1996 Foru Araua
Oharrak
10. Mailegatutako dokumentu edo dokumentuak itzultzea kontserbazio egoerari buruzko txostenarekin, eta mailegu espedientea ixtea.
Informazio osagarria
Asegurua, egokitzapena eta garraioa erakunde eskatzailearen kontura izango dira. Balio handiko dokumentuen kasuan, erakunde eskatzaileak ordainduko ditu postaz arduratzen den pertsonaren bidaia eta egonaldi gastuak (erakusketaren hiriko bidaiak eta egonaldiak).
Eskaera edozein unetan, egingo da, gutxienez, erakusketa egin baino hilabete lehenago.