Foru Artxibo Historikoetan gordetzen diren dokumentuekin lotutako gaiei buruzko informazio eskaera

INFORMAZIO OROKORRA


Helburua

Gipuzkoako Artxibo Orokorrak (Tolosa) eta Gipuzkoako Probintziako Artxibo Historikoak (Oñati) erabiltzaileei arreta zerbitzua eskaintzen dute. Zerbitzu horren funtzioetako bat da herritarrek egin ditzaketen kontsultei erantzutea, hau da, Artxiboko dokumentuak erabiliko diren ikergaien inguruko kontsultei erantzuna ematea, informazioa bilatzeko orientabideak ematea, etab.

Arreta zerbitzu horren xedea ez da ikerketa egitea baizik eta dagoen dokumentazioari buruzko orientazioa ematea, interesdunek beren ikerketa egin dezaten.


Nork tramitatzen du

  • KULTURA, LANKIDETZA, GAZTERIA ETA KIROL DEPARTAMENTUA
  • Kultura Ondareko Zuzendaritza Nagusia
  • Artxiboetako eta Agiri Ondareko Zerbitzua

Nori zuzenduta

Edozein pertsona fisiko, bere izenean edo pertsona juridikoen ordezkari gisa.



HASIERA ETA ESKAERA


Aurkeztu beharreko formularioak eta ereduak

Formularioa.


Aurkeztu beharreko agiriak

Horretarako prestatutako inprimakia, hauek barne:

  • Identifikazio datuekin
  • Kontsultaren gaia

Eskaera moduak

  • Internet
  • Presentziala

Internet bidezko eskaera

Pertsona fisikoak, juridikoak eta profesionalak: 


Tramitazio elektronikorako beharrezko identifikazioa

  • Ziurtagiria eta B@KQ

Zuzeneko arretarako bulegoak

Arreta Zerbitzua

  • Helbidea: Gipuzkoako Foru Aldundia, Gipuzkoa plaza z.g., 20004 Donostia.
  • Ordutegia: Astelehenetik ostegunera, 08:30-18:30. Ostiraletan, 8:30-14:30. Abuztuan, astelehenetik ostiralera, 08:30-14:30.
  • Telefonoa: 943 11 21 11

Aldundiko Artxibo Historikoak

Telefonoz: 

  • Gipuzkoako Artxibo Orokorra: 943 41 52 62.
  • Gipuzkoako Probintziako Artxibo Historikoa: 943 41 50 60

Posta elektronikoz 



TRAMITAZIOA


Eskaera moduak

  • Internet
  • Presentziala

EBAZPENA


Ebazteko gehienezko epea

Gehienez, hilabeteko epea, eskaera jasotzen denetik. Kontsultak denbora gehiago behar izanez gero, interesdunari jakinaraziko zaio.


Honen bidez jakinarazten da

  • Ohiko postaz
  • Komunikazio elektronikoa
  • Telefono bidezko komunikazioa
  • Jakinarazpena/posta-ziurtagiria
  • Jakinarazpen elektronikoa


ARAUDIA


Gipuzkoako Foru Aldundiko artxibo historikoetako dokumentuak eskuratzeko, kontsultatzeko eta erreproduzitzeko jarraibideak: Gipuzkoako Artxibo Orokorra (AGG-GAO) eta Gipuzkoako Probintziako Artxibo Historikoa (AHPG-GPAH).



INFORMAZIO OSAGARRIA


Oharrak

  1. Artxiboak eskaera jasotzea eta datuak egiaztatzea
  2. Artxiboak eskaerari dagokion espedientea irekitzea.
  3. Erabiltzaileei arreta emateko zerbitzuak informazioa aurkitzeko eta prestatzeko dagokion lana egitea.
  4. Arreta zerbitzuak erabiltzaileei erantzun dokumentua prestatzea
  5. Erantzuna interesdunari bidaltzea, hark hautatutako sistemaren bidez