Erabilerraztasuna
Gipuzkoako Foru Aldundiak bere webgunea erabilerraza egiteko konpromisoa hartzen du eta horretarako, Sektore publikoko webguneen eta gailu mugikorretarako aplikazioen erabilerraztasunari buruzko irailaren 7ko 1112/2018 Errege Dekretuarekin bat etortzen da.
Informaziorako sarbidea bermatzeko, webgune honen garapenean UNE-EN 301549:2019 araudiaren betebeharrak aplikatzen dira, 1112/2018 Errege Dekretuaren salbuespenak kontuan hartuta.
Erabilerraztasun-deklarazio hau honako webguneari aplikatzen zaio: https://egoitza.gipuzkoa.eus/.
Betetze-egoera
Webgune hau partzialki konforme dago 1112/2018 Errege Dekretuarekin, salbuespenak direla-eta eta konformitaterik ez dagoelako zenbait alderdiri dagokionez, zeinak ondoren adierazten baitira.
Erabilerraza ez den edukia
Ondoren biltzen den edukia ez da erabilerraza, honegatik:
Ez dator bat 1112/2018 errege Dekretuarekin
Gehiegizko lan-karga
Edukia ez dago legeria aplikagarriaren eremuan
Erabilerraztasun-deklarazio hau prestatzea
Deklarazio hau data honetan prestatu zen: 2023ko martxoaren 31an.
Adierazpena prestatzeko erabili den metodoa WCAG 2.1 jarraibideen irisgarritasun-auditoria egitea izan da. Auditoria hau ILUNION Accesibilidad, SAUk egin du.
Deklarazioaren azken berrikuspena: 2024ko azaroaren 20a.
Oharrak eta harremanetarako datuak
Erabilerraztasunaren eskakizunen inguruan komunikazioak egin ditzakezu (1112/2018 Errege Dekretuaren 10.2.a artikulua). Adibidez:
Honela jar zaitez gurekin harremanetan: kontaktu inprimakiaren bitartez edo 943 112 111 telefonoa erabiliz.
1112/2018 Errege Dekretuaren 10.2.b artikuluaren arabera, honako hauek ere aurkez daitezke:
Informazio erabilerrazaren eskaeran, argi eta garbi zehaztu behar dira eskaera zentzuzkoa eta legitimoa dela egiaztatzeko aukera ematen duten egitateak, arrazoiak eta eskaerak.
Eskaera Gertubide bidez egin dezakezu.
Komunikazio, kexa eta informazio erabilerrazaren eskaerak Administrazioaren Berrikuntzako Zuzendaritza Nagusiak jaso eta tratatuko ditu.
Erreklamazio prozedura
Informazio erabilerraza eskatu edo kexa egin ondoren eskaera edo kexa ezetsi egin bada, hartutako erabakiarekin ados ez bazaude, edota erantzunak ez baditu betetzen 12.5 artikuluan jasotako baldintzak edo hogei egun balioduneko epea igaro bada erantzunik jaso gabe, erreklamazio bat aurkeztu ahal izango duzu.
Erreklamazioa Gertubide bidez egin dezakezu.
Erreklamazioak Administrazioaren Berrikuntzako eta Eraldaketako Zerbitzuak jaso eta tratatuko ditu.